بازیابی اطلاعات از راه دور

امروزه اطلاعات بخش مهم و اساسی هر سازمان یا ارگانی می باشد. به طوری که ادامه حیات سازمان بستگی به وجود اطلاعات دارد. درصورتی که اطلاعات سازمانی یک مجموعه پاک شود و یا دچار مشکل شود، فعالیت سازمان برای متوقف خواهد شد. این امر خسارت های مالی بزرگی برای سازمان در پی خواهد داشت. و نیاز دارند تا هرچه سریع‌تر عملیات بازیابی اطلاعات از راه دور را انجام دهند.
این پاک شدن اطلاعات گاهی تصادفی و گاهی به صورت عمد و توسط کارکنان یک مجموعه صورت می‌گیرد.

بازیابی اطلاعات از راه دور

بازیابی اطلاعات از راه دور

درصورت نیاز سازمان یا ارگان یا کاربری به بازیابی اطلاعات از راه دور، می‌توانند در قسمت ارسال تیکت در سایت یا تماس تلفنی، درخواست سرویس ریکاوری از راه را به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

متخصصین ریکاوری آتوپیا در اسرع وقت تیکت ثبت شده را بررسی کرده و با شخص یا سازمان ثبت کننده تماس تلفنی برقرار می‌کنند و شرح ماوقع را دریافت می‌کنند.

روش انجام بازیابی از راه دور

دربسیاری از موارد راه‌حل رفع مشکل بسیار ساده می‌باشد. در چنین شرایطی ،کارشناس ما موظف است تا کاربر گرامی را راهنمایی کند و مراحل انجام کار را توضیح دهد تا کاربر به شخصه کار را انجام دهد و مشکل را برطرف نماید.

در صورتی که مشکل پیچیده‌تر باشد و یا نیاز باشد که کارشناسان شخصا مسئله را بررسی کنند، از کاربر درخواست می‌شود تا نرم افزار AnyDesk را بر روی سیستم خود نصب کند. تا کارشناس ما بتواند از طریق این نرم افزار و به صورت ریموت کنترل سیستم کاربر را به عهده گیرد. و عملیات ریکاوری اطلاعات از راه دور انجام شود. درصورتی‌که مشکل نرم افزاری باشد، به همین روش مشکل برطرف می شود. اما در اغلب موارد بازیابی اطلاعات هم نرم افزاری و هم سخت افزاری بوده که این سرویس معمولا از راه دور قابل ارائه نمی باشد و باید دستگاه یا هارد خود را به مرکز ریکاوری آتوپیا آورده تا در این بخش سطح آسیب به اطلاعات شما به صورت کاملا گسترده بررسی و اعلام وضعیت خواهد شود.

در برخی موارد دیگر، بازیابی کاملا سخت افزاری بوده و نیاز به داشتن وقت و بررسی بسیار گسترده حافظه می شود تا به شیوه دقیق نوع ذخیره سازی و چگونگی بازیابی اطلاعات از دست رفته برسیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک