بازیابی اطلاعات سیستم عامل mac

محصولات اپل به‌طورکلی شیک و به‌خصوص قدرتمند محسوب می‌شوند. و از بین رفتن اطلاعات آزار دهنده تر است. زیرا تصور نمی‌کنیم دستگاه‎های اپل نیز خراب می‌شوند. بازیابی اطلاعات سیستم عامل mac توسط متخصصان ما انجام می‌شود. بنابراین نرخ موفقیت بالا است. تقریباً در هرحالت، بازیابی اطلاعات موفقیت‌آمیز است. به‌طوری‌که می‌توانید طبق معمول از آن دوباره استفاده کنید. بدون اینکه هیچ گونه خسارتی را متحمل شوید .

بازیابی اطلاعات سیستم عامل mac

بازیابی اطلاعات سیستم عامل mac

روش‌های بازگردانی اطلاعات پاک شده

درصورتی که اشتباها اطلاعات خود را پاک کردید، در مرحله اول، راه‌هایی برای بازگرداندن این اطلاعات وجود دارد:

  • استفاده از گزینه undo
  • استفاده از گزینه put back
  • restore کردن مستقیم از recycle bin
  • استفاده از نرم‌افزار recoverit

درصورتی که اطلاعات از روی هارد شما پاک شده‌باشد، روش‌هایی برای بازگردانی این اطلاعات وجود دارد. همچنین نرم‌افزارهایی به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات از دست‌رفته خود را بازیابی کنید. ولی قبل از اقدام به هرگونه عملی، ابتدا دستگاه خود را به یک مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات برده و با کارشناسان آن مجموعه درمورد درصد قابل‌برگشت اطلاعات خود مشورت کنید.

بازیابی اطلاعات اپل به دلایل زیر امکان پذیر است :

  • خطاهای مربوط به محتوا : پرونده‌ها ، پوشه ها یا کل  هارددیسک حذف یا قالب‌بندی شده‌اند. این را می‌توان به کاربر ، ویروس‌ها یا پارتیشن‌های بوت معیوب نسبت داد.
  • آسیب فیزیکی و مکانیکی: خود اطلاعات دراینجا تحت‌تأثیر قرار نمی‌گیرند. با این‌حال، ساختار دراثر شرایط‌خارجی آسیب‌دیده است. دلیل این امر می‌تواند نقایص ناشی از فشار بیش‌ازحد، آب یا آتش‌سوزی باشد . آسیب مکانیکی معمولاً به چالش‌های بسیار بزرگی منجر می‌شود. به عنوان مثال ، ممکن است نیاز به تعویض قطعات دستگاه باشد .
  • آسیب الکترونیکی: باز هم، خود داده آسیب نمی‌بیند. با این‌حال، دیگر امکان خواندن آن‌ها وجود ندارد.

صداهای ناهنجار را جدی بگیرید!

از دست‌رفتن اطلاعات اغلب از قبل قابل پیش‌بینی است. مهمتر از همه، سر و صداهای غیرمعمول یک معضل بد محسوب می‌شوند. اگر صداهایی را می‌شنوید، باید سریعا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات تهیه کنید. این امر به‌ویژه در دستگاه‌های قدیمی اهمیت دارد. زیرا آن‌ها بیشتر در معرض خطا هستند.
تهیه نسخه پشتیبان، بازیابی اطلاعات را بسیار ساده‌تر می کند.
بنابراین بسیار مهم است که اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

نحوه انجام کار

برای ما، بازیابی اطلاعات با یک تشخیص دقیق آغاز می‌شود. شرکت آتوپیا برای انجام این کار حدود ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد . بعد از اینکه یک یافته قابل اعتماد صادر شد ، برآورد هزینه دریافت خواهید‌کرد. بعد می توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید اطلاعات خود را بازیابی کنید. البته، درکل مراحل ، اطلاعات واگذار شده را با دقت و احتیاط اداره می‌کنند. فقط پس از اتمام نجات می‌توانید به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

عملیات بازیابی اطلاعات

عملیات بازیابی در حالت کلی شامل دو قسمت می‌شود:

حالت اول زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر بخشی از دیتای خود را ازدست‌داده‌است.
حالت دوم زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر نیازدارد تا کل سیستم عامل خود را بازیابی کند.
برای مثال نرم‌افزاری در سیستم‌عامل مک خود نصب دارد که دیگر امکان نصب مجدد این نرم‌افزار روی سیستم‌عامل دیگری را ندارد. یا پسورد ورود به یک سری از حساب شخصی خود را در مرورگر خود سیو کرده است که از طریق دیگری دسترسی به آن‌ها ندارد.
نیازاست که سیستم‌عامل خود را به‌طور کامل به همراه دیتا بازیابی کند. این حالت سرویس بازیابی اطلاعات نامیده می‌شود.

کارشناسان ما در مرکز بازیابی اطلاعات آتوپیا، این فرایند را برای شما انجام می‌دهند و سیستم‌عامل و اطلاعات شما را با ۱۰۰% دقت برای شما بازیابی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک