تست خرابی و تعمیر هارد با نرم افزار pc-3000 Disk analyzer

یکی از مسائلی که این روزها از عزیزانی که برای تست خرابی و تعمیر هارد خود یا بازیابی اطلاعات از دست رفته خود به مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات آتوپیا مراجعه می کنند می شنویم این است که هارد هایی که به تازگی خرید کرده اند متاسفانه نو نبوده اند. بر آن شدیم تا با آموزش کار با نرم افزار pc-3000 Disk analyzer کمک کنیم تا از نو بودن و سالم بودن هاردی که قصد خرید آن را داریم مطمئن شویم.

مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات آتوپیا همواره بر این موضوع اصرار ورزیده تا با بالا بردن اطلاعات و سطح آگاهی مخاطبین خود آنها را از اتفاق ناخوشایند از دست دادن اطلاعات و هزینه های سنگین بازیابی اطلاعات مصون نگاه دارد. اکثر هارد درایو ها عمری محدود دارند و با گذشت زمان استفاده احتمال خرابی آنها افزایش پیدا می کنند. با گزارش گیری از وضعیت سلامت هارد می توان ریسک از دست دادن اطلاعات ارزشمند شخصی و یا اطلاعات یک مجموعه را مدیریت کرد.

کمپانی Ace Laboratory

یکی از سه کمپانی برتر دنیا که در زمینه ی بازیابی اطلاعات فعالیت می کند کمپانی Ace Laboratory روسیه است که ابزار بسیار سودمندی را برای این کار تولید کرده است. یکی از معروفترین محصولات این شرکت ابزار PC-3000 می باشد که شامل سخت افزار و نرم افزار می باشد و بسیاری از متخصصین بازیابی اطلاعات دنیا از آن برای موارد مختلف خرابی انواع هارد درایو ها، تست خرابی و تعمیر هارد های سوخته و بازیابی اطلاعات درایو ها و کارت های حافظه استفاده می کنند.

یکی از ابزار های دیگر این کمپانی نرم افزار PC-3000 Disk Analyzer است که گزارش کاملی از وضعیت سلامت هارد را در اختیار کاربر می گذارد. سعی کردیم نحوه ی استفاده از این نرم افزار را به زبان ساده برای شما بازگو کنیم. با دانلود نرم افزار PC-3000 Disk Analyzer می توانید به راحتی از مزایای این نرم افزار برای تست خرابی و تعمیر هارد خود استفاده کنید.

روش نصب

فایل دانلود شده فایل فشرده شده ای با حجم ۵٫۵ مگابایت است. پس از خارج کردن این فایل از حالت فشرده با نرم افزار هایی مانند winzip یا winrar ، فایل اجرایی آن را با پسوند exe. اجرا نمایید و مراحل ساده نصب را انجام دهید. توجه داشته باشید برای نصب این نرم افزار روی سیستم عامل Mac که محصولات کمپانی Apple را شامل می شود، می بایست از ابزار Boot Camp استفاده شود.

برای آشنایی با چگونگی عملکرد نرم افزار PC-3000 Disk Analyzer ویدئوی کوتاه زیر را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک