امنیت ذخیره سازی اطلاعات

خدمات آتوپیا

بازیابی اطلاعاتی که به هر نحوی ازبین‌ رفته‌باشد، از هرنوع حافظه‌ای، در تمام نقاط دنیا از جمله خدماتی است که مجموعه آتوپیا به کاربران ارائه می‌دهد. وقتی شما اعتماد می‌کنید و فایل‌های کسب‌وکارتان و شخصی‌تان را به ما می‌سپارید، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که اطلاعاتتان در دستان امنی قرار گرفته و هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نخواهد شد. چراکه ما با توجه به سابقه‌ی خود، از این نماد اطمینان سخن می‌گوییم که برای مثال مشتریان ما صدا و سیما، شرکت نفت، هتل‌ها، بانک‌ها و … بوده و هستند. که این شرکت‌ها یا سازمان‌ها در سالیان طولانی کار با مجوعه ما، و ایجاد اطمینان در میان آن‌ها در رابطه با امنیت اطلاعاتشان، امروزه بیشتر و بیشتر شده‌اند. ما مفتخریم که امروزه قادر به ارائه خدمات به این مجموعه‌ها هستیم. راهکارهای حفظ امنیت ذخیره سازی اطلاعات ، درصورت نیاز شما، از جمله راهکارهای قابل ارائه توسط مجموعه ما می‌باشد.

امنیت ذخیره سازی اطلاعات

امنیت ذخیره سازی اطلاعات

راهکار های ذخیره سازی

زمانی‌که خدمات بازیابی اطلاعات به کاربران ارائه می‌شود و داده‌های موردنیاز کاربران با موفقیت بازگردانی می‌شود، نیاز است تا راهکارهای ویژه‌ای اعمال شود. تا دوباره اتفاقی برای داده‌ها پیش نیاید و مجددا نیازمند دریافت سرویس‌های بازیابی اطلاعات نشوید. در این شرایط پس از بازیابی اطلاعات،راهکارهایی به کاربران ارائه می شود تا به روش هایی مناسب داده های خود را ذخیره کنند تا برای بار دوم و سوم نیازی به بازیابی اطلاعات نباشد. این راهکار ها بر اساس نوع کسب و کار و زمینه های استفاده هر کاربر از هارد درایو (اعم از آتلیه های عکاسی تا دیتا سنترها) ،به کاربران ارائه می شود تا مجددا حادثه ناگوار از دست رفتن دیتا برای آن ها پیش نیاید.

بنابراین کارشناسان ما در مجموعه تخصصی بازیابی اطلاعات آتوپیا،پس از بازیابی اطلاعات موردنظر شما با صحت کامل، مشاوره های لازم برای ایمن نگه داشتن دیتای شما را در اختیارتان قرار می دهند تا مجددا دچار خسارت های ناشی از ، فقدان اطلاعات نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک