بازیابی اطلاعات در محل

امروزه اطلاعات بخش مهم و اساسی هر سازمان یا ارگانی می باشد. به طوری که ادامه حیات سازمان بستگی به وجود اطلاعات دارد. درصورتی که اطلاعات سازمانی یک مجموعه پاک شود و یا دچار مشکل شود، فعالیت سازمان برای متوقف خواهد شد. این امر خسارت های مالی بزرگی برای سازمان در پی خواهد داشت. و نیاز دارند تا هرچه سریع‌تر عملیات بازیابی اطلاعات در محل را انجام دهند.
این پاک شدن اطلاعات گاهی تصادفی و گاهی به صورت عمد و توسط کارکنان یک مجموعه صورت می‌گیرد.
یکی از این حالت‌های تصادفی که منجر به از دسترس خارج شدن اطلاعات می‌شود و امروزه نیز شرکت ها و کاربران بسیاری با آن درگیر هستند، حمله باج افزار ها می باشد.

درصورت نیاز سازمان یا ارگانی به بازیابی اطلاعات در محل، می‌توانند در قسمت ثبت درخواست در سایت، تیکت خود را ثبت کنند. یا با تماس تلفنی، درخواست سرویس ریکاوری در محل شان را به اطلاع برسانند. متخصصین ریکاوری آتوپیا در اسرع وقت در آن سازمان حضور پیدا کرده و به بهترین نحو سرویس درخواستی را بررسی کرده و با توافق اعضا آن ارگان خدمات مورد نیازشان را ارائه خواهند داد.

بازیابی اطلاعات در محل

بازیابی اطلاعات در محل

انواع خدمات بازیابی اطلاعات

در بسیاری از موارد ریکاوری دیتای سازمانی ، به صورت نرم افزاری بوده که این نوع سرویس را در سازمان انجام می دهیم. ولی در اغلب موارد، انجام عملیات ریکاوری، هم نرم افزاری و هم سخت افزاری بوده که این سرویس معمولا در سازمان موردنظر قابل ارائه نمی باشد. متخصصین ما دستگاه یا هارد شما را در محل رسید کرده و به مرکز ریکاوری آتوپیا آورده تا در این بخش سطح آسیب به اطلاعات شما به صورت کاملا گسترده بررسی و اعلام وضعیت خواهد شود.

در برخی موارد دیگر، بازیابی کاملا سخت افزاری بوده و نیاز به داشتن وقت و بررسی بسیار گسترده حافظه می شود تا به شیوه دقیق نوع ذخیره سازی و چگونگی بازیابی اطلاعات از دست رفته برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک