بازیابی سیستم عامل all in one

All in one ها سیستم های کامپیوتری مرسومی هستند که دارای ویژگی ها و عملکردهای خاصی می باشند. تفاوت بین all in one ها و کامپیوترها در تعداد اجزای ان ها میباشد. درحالیکه کامپیوترها دارای صفحه نمایش و کیس جداگانه می باشد،all in one ها تمام این قطعات را در یک دیوایس ارائه می‌دهند. برای استفاده از all in one ها، نیاز است تا یکی از سیستم‌عامل‌ها بر روی آن‌ها نصب شود. درصورت بروز مشکل در این سیستم‌عامل‌ها و پاک شدن اطلاعات، نیاز است تا فرایند بازیابی سیستم عامل all in one صورت بگیرد، تا دیتای ازدست‌رفته بازگردانی شود.

بازیابی سیستم عامل all in one

بازیابی سیستم عامل all in one

عدم امکان آپگرید

چالشی که در رابطه با all in one ها وجود دارد این است که به دلیل اینکه کیس با صفحه نمابیش ادغام شده است ، این امکان وجود ندارد که اجزای سخت افزاری آن را اپدیت کرد.
ولی این مسئله در pcها به راحتی قابل اجرا است.
درواقع all in oneها دارای طراحی بسته می باشند.

از دست رفتن اطلاعات شخصی و کاری

چالشی که امروزه اکثر کاربران با آن مواجه هستند، از دست رفتن همه یا بخشی از اطلاعات می‌باشد. این اطلاعات می‌تواند شامل اطلاعات شخصی و یا تجاری و کاری باشند. از دست رفتن آن‌ها می‌تواند عواقب بدی برای افراد داشته باشد. برخی از کاربران هنگامی‌که با این مشکل مواجه می‌شوند، بازگشت اطلاعات خود را غیرممکن می‌دانند و کاملا ناامید می‌شوند. این درحالی‌است که تا زمانی که فرد اطلاعات جدیدی بر روی اطلاعات پاک شده خود وارد نکند، این اطلاعات قابل بازیابی خواهندبود. که این امر با روش های مختلفی امکان پذیر است.

سرویس بازیابی اطلاعات

عملیات بازیابی در حالت کلی شامل دو قسمت می‌شود:

  • حالت اول

زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر بخشی از اطلاعات خود در سیستم‌عامل را ازدست داده است.

  • حالت دوم

زمانی اتفاق می افتد که کاربر نیازدارد تا کل سیستم عامل خود را بازیابی کند.
برای مثال نرم‌افزاری در سیستم عامل خود نصب دارد که امکان نصب مجدد این نرم افزار روی سیستم‌عامل دیگری را ندارد. یا پسورد ورود به یک سری از حساب‌های شخصی را در مرورگر خود سیو کرده‌است که از طریق دیگری دسترسی به آن ها ندارد. یا این قبیل مسائل. بنابراین نیاز است که سیستم‌عامل خود را به طور کامل به همراه دیتا بازیابی کند.
این حالت سرویس بازیابی اطلاعات نامیده می شود.

راه حل چیست؟

هنگامی‌که اطلاعات و داده‌ها به‌طور تصادفی پاک شوند،دو راه‌حل داریم:

  • راه حل اول

از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات استفاده کند. نرم‌افزارهای رایگان متعددی در اینترنت وجود دارد. که از هریک از آن‌ها باتوجه به قابلیت‌های هر برنامه می‌توانید استفاده کنید. دقت کنید اگر مهارت کافی برای کار با این نرم‌افزارها را ندارید،دست به چنین اقدامی نزنید. چرا که درصورت درست انجام ندادن، شانس بازگردانی اطلاعات خود را از بین می‌برید. یا ممکن است به ساختار اطلاعات آسیب وارد کنید.

  • راه حل دوم

به یک مرکز بازیابی اطلاعات مراجعه کنید. با کارشناسان آن مجموعه درخصوص مشکلی که برای شما پیش آمده است، مشورت کنید. کارشناسان،دیوایس شما، روش انجام کار و میزان داده قابل بازگردانی را بررسی می کنند. در صورت تایید شما، عملیات مورد نیاز را انجام می‌دهند و اطلاعات شما را بازیابی می‌کنند.کارشناسان ما در مرکز بازیابی اطلاعات آتوپیا، این فرایند را برای شما انجام می‌دهند و سیستم عامل و اطلاعات شما را با ۱۰۰% دقت برای شما بازیابی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک