شخصی سازی خدمت بازیابی اطلاعات

خدمات آتوپیا

بازیابی اطلاعاتی که به هر نحوی ازبین‌ رفته‌باشد، از هرنوع حافظه‌ای، در تمام نقاط دنیا از جمله خدماتی است که مجموعه آتوپیا به کاربران ارائه می‌دهد. وقتی شما اعتماد می‌کنید و فایل‌های کسب‌وکارتان و شخصی‌تان را به ما می‌سپارید، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که اطلاعاتتان در دستان امنی قرار گرفته و هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نخواهد شد. چراکه ما با توجه به سابقه‌ی خود، از این نماد اطمینان سخن می‌گوییم که برای مثال مشتریان ما صدا و سیما، شرکت نفت، هتل‌ها، بانک‌ها و … بوده و هستند. که این شرکت‌ها یا سازمان‌ها در سالیان طولانی کار با مجوعه ما، و ایجاد اطمینان در میان آن‌ها در رابطه با امنیت اطلاعاتشان، امروزه بیشتر و بیشتر شده‌اند. ما مفتخریم که امروزه قادر به ارائه خدمات به این مجموعه‌ها هستیم. شخصی سازی خدمات بازیابی اطلاعات ، درصورت نیاز شما، از جمله خدمات قابل ارائه توسط مجموعه ما می‌باشد.

ارائه خدمات شخصی سازی شده

خدمات بازیابی اطلاعات شامل موارد متعددی می‌شود که به تفضیل درباره هرکدام از آن ها در بخش های مختلف صحبت کردیم. اما چنانچه احساس می کنید که سرویس مورد نیاز شما، درطبقه‌بندی‌ها قرار ندارد، می‌توانید از طریق یکی از راه های ثبت تیکت، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری با کارشناسان مجموعه ما در رابطه با مشکل خود مشاوره کنید.

در چنین شرایطی که نیاز دارید تا خدمات بازیابی به صورت شخصی برای شما انجام شود، یا چنانچه شما دارای جایگاه ویژه‌ای هستید که انجام خدمات بازیابی برای شما شرایط ویژه‌ای را می‌طلبد، در قدم اول ابتدا به صورت شخصی موضوع شما را بررسی می‌کنیم، بعد از بررسی های انجام شده، به انجام مذاکره می پردازیم و بعد از مذاکره بر سر شرایطی که مطلوب شخص شماهست، به توافق برسیم.

بنابراین کارشناسان ما در مجموعه بازیابی اطلاعات آتوپیا همواره برای ارائه خدمات به صورت شخصی سازی شده و ارائه مذاکرات مورد نظر شخص شما آماده می‌باشند.

شخصی سازی خدمت بازیابی اطلاعات

شخصی سازی خدمت بازیابی اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک