ریکاوری رم دوربین کانن با بهترین روش

آیا ریکاوری رم دوربین کانن به صورت نرم افزاری امکان پذیر است؟

امروزه اکثر مردم برای ثبت خاطرات خود از دوربین‌های عکاسی استفاده می‌کنند. دوربین‌های کانن نیز در این میان طرفداران بسیاری دارند. یکی از اتفاقات ناگواری که ممکن است برای کاربران دوربین‌های دیجیتالی کانن رخ دهد، از دست رفتن و پاک شدن عکس و فیلم‌های ثبت شده است. در برخی از این موارد، حادثه بدون دخالت کاربر رخ می‌دهد و حتی بعضا متوجه پاک شدن بخشی از اطلاعات خود نشده‌اند و به کار خود برای گرفتن عکس ادامه می‌دهند و درواقع اوررایت می‌کنند. تا جایی که دیگر شانسی برای بازیابی اطلاعات باقی نمی‌ماند.

پاک شدن اطلاعات رم دوربین کانن، به دلایل مختلفی می‌تواند رخ دهد که در هر کدام شانس بازیابی اطلاعات متفاوت است.

  • فرمت شدن رم دوربین کانن

یکی از اتفاقاتی که عموما رخ می‌دهد، فرمت کردن تصادفی رم دوربین است، قبل از اینکه از اطلاعات آن بکاپ تهیه شده باشد. برخی مواقع با اتصال رم دوربین به کامپیوتر، با ارور Format Disk مواجه می‌شوید. که اگر گزینه فرمت را انتخاب کنید اطلاعات شما از دست می‌رود. در چنین مواقعی، رم دوربین را از کامپیوتر جدا کنید و به یک مرکز بازیابی اطلاعات معتبر مراجعه کنید.

ریکاوری رم دوربین کانن

ریکاوری رم دوربین کانن

  • حذف کردن تصادفی اطلاعات رم دوربین کانن

حذف کردن تصادفی اطلاعات، یکی از اتفاقات بسیار شایع است. اگر این حذف کردن از طریق اتصال رم دوربین به کامپیوتر صورت گرفته باشد، باید ابتدا به سطل زباله کامپیوتر مراجعه کنید. در صورتی که اطلاعات خود را در آن‌جا نیافتید، مجدد اتصال رم دوربین دیجیتالی کانن از کامپیوتر را قطع کنید و هیچ اطلاعات جدیدی روی رم نریزید. در صورتی که اوررایت کنید، شانس بازیابی اطلاعات خود را از بین می‌برید. برای کم کردن ریسک این مورد، همزمان رم  و هاردهای مختلف را به یک سیستم وصل نکنید یا برای هر پروژه، نام‌گذاری با اسم مربوط به پروژه را انجام دهید. در صورت مواجه با این مشکل، می‌توانید از مشاوره‌ی رایگان متخصصین بازیابی اطلاعات مجموعه آتوپیا بهره‌مند شوید.

  • خرابی فیزیکی رم دوربین دیجیتالی کانن 

گاهی در اثر افتادن دوربین یا رم آن و یا اشتباه جا زدن رم و خرابی پین‌های اتصال آن، ممکن است آسیب‌های فیزیکی به رم دوربین وارد شود و دسترسی به اطلاعات داخل آن غیر ممکن است. در چنین شرایطی توصیه می‌شود حتما به یک مرکز بازیابی اطلاعات معتبر مراجعه کنید و از متخصصان آن مجموعه کمک و مشورت بگیرید.

ریکاوری رم دوربین ریجیتالی

ریکاوری رم دوربین ریجیتالی

خوشبختانه، ما در مرکز بازیابی اطلاعات آتوپیا، تجربه‌های موفق بسیاری در زمینه ریکاوری رم دوربین کانن داشته‌ایم. برخی از برندهایی که تجربه کار با آن‌ها را داشته‌ایم، عبارت اند از:

  • ریکاوری رم دوربین کانن
  • ریکاوری دوربین سونی
  • ریکاوری رم دوربین دیجیتال نیکون
  • ریکاوری دوربین دیجیتال کداک
  • ریکاوری رم دوربین دیجیتال پاناسونیک
  • بازیابی رم دوربین دیجیتال فوجی فیلم

در هنگام وقوع حادثه، برای ریکاوری رم دوربین کانن خود به متخصصان ما در مرکز بازیابی اطلاعات آتوپیا مراجعه کنید و از آن‌ها مشورت بخواهید. متخصصان ما پذیرای شما هستند.

ریکاوری رم دوربین

ریکاوری رم دوربین کنون

برای ریکاوری رم دوربین کانن پیشنهاد ویژه ای داریم!

هنگامی که اطلاعات رم دوربین canon به صورت سهوی یا عمدی از دست رفت، اقداماتی که انجام می‌دهید بسیار اهمیت دارد. ما برای شما سه پیشنهاد یا به عبارتی توصیه داریم که انجام هر سه مورد در کنار هم، افزایش شانس بازیابی اطلاعات شما را تضمین می‌کند.

رم دوربین canon را از دوربین خارج کنید.

بسیاری از مواقع، کاربرانی که برای ریکاوری رم دوربین کانن دیجیتالی خود به ما مراجعه می‌کنند، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، روی اطلاعات از دست رفته خود، اوررایت(بازنویسی) می‌کنند. این اوررایت کردن، تا حد زیادی شانس بازیابی اطلاعات را کاهش می‌دهد و حتی باعث خراب شدن و یا نابودی کامل اطلاعات از دست رفته می‌شوند و  در نتیجه، عکس‌ها و فیلم‌های بازیابی شده، ناقص و خراب بازیابی خواهند شد. پس، در چنین مواقعی اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که رم را از دوربین canon خود خارج کنید و در اولین فرصت به یک مرکز بازیابی اطلاعات معتبر مراجعه کنید.

خارج کردن رم دوربین دیجیتالی

خارج کردن رم دوربین دیجیتالی

از نرم افزارهای رایگان برای ریکاوری رم دوربین کانن استفاده نکنید.

در دنیای اینترنت، نرم افزارهای رایگان و غیر‌رایگان بسیاری برای ریکاوری اطلاعات رم وجود دارد. برخی از این نرم افزارها تا حدی می‌توانند مفید باشند ولی حتی برای استفاده از ساده ترین نرم افزار ریکاوری اطلاعات نیز باید دانش و مهارت کافی را داشته باشید. در هنگام استفاده از این نرم افزارها، یک مرحله بسیار مهم وجود دارد که از کاربر می‌خواهد تا محل ذخیره اطلاعات ریکاوری شده را مشخص کند. در این مرحله، در صورتی که کاربر، همان رم دوربین canon را انتخاب کند، اطلاعات را اوررایت کرده است و در صورتی که عکس‌ها و فیلم‌ها به طور کامل ریکاوری نشده باشند، به دلیل اوررایت، شانس بازیابی از بین می‌رود. پس توصیه اکید می‌شود هرگز بدون دانش قبلی و یا بدون کمک یک متخصص، از این نرم‌افزارها استفاده نکنید. رم دوربین خود را به مرکز بازیابی اطلاعات معتبر ببرید و از آن‌ها کمک بخواهید.

به یک مرکز بازیابی اطلاعات معتبر مراجعه کنید.

بهترین و مطمئن ترین اقدام در چنین شرایطی، مراجعه به یک مرکز بازیابی اطلاعات است. کار ما در مجموعه بازیابی اطلاعات آتوپیا به ۳ مرحله تقسیم می شود:

تشخیص نوع آسیب:

بعد از اینکه ما توضیحات شما را درباره ی رم دوربین دیجیتالی آسیب دیده شنیدیم، با نرم افزارهای ویژه توسط متخصصان مجرب، کاملاً مورد بررسی قرار می‌گیرد. شرکت آتوپیا علت از بین رفتن داده‌ها و میزان خسارت را مشخص می‌کند.

لیست هزینه ها:

با دانستن  نوع خسارت، می‌توانیم تخمین دقیقی از هزینه بازیابی اطلاعات به شما ارائه دهیم. شرکت آتوپیا، خدمات بازیابی اطلاعات خود را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد، سپس این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید از خدمات بازیابی اطلاعات آتوپیا استفاده کنید یا خیر.

بازیابی اطلاعات:

اگر انتخاب شما برای ریکاوری رم دوربین کانن ، شرکت آتوپیا باشد، متخصصان آتوپیا بلافاصله شروع به بازیابی اطلاعات رم دوربین شما می‌کنند. مدت زمان نجات اطلاعات رم دوربین canon بسته به شدت آسیب و نوع خسارت متفاوت است. در پایان ما اطلاعات را بر روی یک دستگاه ذخیره سازی جداگانه به شما تحویل می‌دهیم .

اگر سوالی دارید یا برای اطلاعات از بین رفته خود هنوز هیچ اقدامی نکرده اید با متخصصان شرکت آتوپیا تماس بگیرید. متخصصین ما آماده‌ی ارائه‌ی انواع خدمات بازیابی اطلاعات شما می‌باشند.

با ما تماس بگیرید

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک