شرکت ریکاوری هارد معتبر

از بین رفتن اطلاعات یک پدیده روزمره، طبیعی و جدی در دنیای امروز است، از آنجا که اطلاعات برای ما نقش کلیدی دارند، ما بسیار جدی به ذخیره و نگهداری داده‌های مهم وابسته هستیم. معرفی یک شرکت ریکاوری هارد معتبر از این رو حائز اهمیت است که اکثر کاربران اقدامات احتیاطی جهت ذخیره و نگهداری اطلاعات‌ مهم خودشان را نادیده می‌گیرند

معرفی شرکت ریکاوری هارد آتوپیا

از بین رفتن اطلاعات یک پدیده روزمره، طبیعی و جدی در دنیای امروز است، از آنجا که اطلاعات برای ما نقش کلیدی دارند، ما بسیار جدی به ذخیره و نگهداری داده‌های مهم وابسته هستیم. معرفی یک شرکت ریکاوری هارد معتبر از این رو حائز اهمیت است که اکثر کاربران اقدامات احتیاطی جهت ذخیره و نگهداری اطلاعات‌ مهم خودشان را نادیده می‌گیرند و یا آگاهی کافی از نحوه نگهداری و ذخیره سازی آن ندارند و گاهی نیز بر اثر بی اطلاعی به سرویس‌ها یا سخت افزارهای خود اعتماد بیش از اندازه می‌کنند. به این دلیل است که با پدیده‌‌ی متداولی به نام ازدست رفتن اطلاعات روبرو می‌شویم. با توجه به اهمیت و نقش پررنگ داده‌ها و اطلاعات در زندگی شخصی و پیشبرد کسب و کارهایمان، شناخت یک شرکت معتبر،قابل اعتماد و تخصصی بازیابی اطلاعات، به جهت امداد رسانی صحیح و سریع و به موقع بسیار مهم می‌باشد.

شرکت ریکاوری هارد آتوپیا با تجربه‌ی چندین ساله‌ی خدمت‌رسانی موفق در این حوزه، یکی از معتبرترین شرکت‌های بازیابی اطلاعات در ایران می‌باشد. از آنجا که اقدامات احتیاطی غالباً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند یا کافی نیستند، بازیابی اطلاعات برای بازگشت داده در هارد دیسک، سیستم‌ها و سرورهای پیچیده‌تر مورد نیاز است. خبر خوب اینکه: تقریباً در همه موارد شرکت بازیابی اطلاعات آتوپیا  به شما کمک می‌کند داده‌های از بین رفته و یا فرمت شده و … خود را بازیابی کنید!

اغلب علت از بین رفتن داده‌ها به سختی قابل کنترل است و در بیشتر موارد در اثر عوامل خارجی ایجاد می‌شوند.آسیب‌ها انواع گوناگونی دارند؛ مانند ضربه فیزیکی(سقوط ، لرزش) ، یا نفوذ آب و گرما به داخل آن و یا کارکرد در دمای بالا. خرابی وسایل الکترونیکی همچنین می‌تواند منجر به خرابی کل محیط ذخیره سازی شود و باعث شود دستگاه  را از کار بیندازد، یا درایو ذخیره سازی شناسایی نشده و امکان دسترسی از بین رفته باشد. از دیگر دلایل از بین رفتن اطلاعات خطاهای نرم افزاری است. از بین رفتن اطلاعات اغلب بر اساس آسیب‌هایی که به دلیل خطاهای نرم افزاری، خرابی‌ها یا در صورت حذف تصادفی  توسط خود شخص (مانند پاک کردن اطلاعات و یا فرمت کردن هارد دیسک) صورت می‌گیرد نیز متداول است. در این حالت دیگر به اطلاعات ذخیره شده دسترسی ندارید.

شرکت ریکاوری هارد آتوپیا

اطلاعات به دلایل مختلفی از دست می‌روند. گاهی خرابی قطعات تشکیل دهنده‌ی رسانه‌های ذخیره‌سازی دلیل آن است، گاهی ضربه، رطوبت، قرار گرفتن در میدان مغناطیسی قوی، نوسان برق، اشتباهات فردی و غیره… که اصطلاحا ایرادهای نرم افزاری -لاجیکال – و ایرادهای سخت افزاری – فیزیکال- نامیده می‌شوند.

مهم‌ترین توصیه‌ی متخصصین بازیابی اطلاعات آتوپیا به کاربران، تهیه‌ و حفظ حداقل یک نسخه‌ پشتیبان یا همان بکاپ از اطلاعات مهم‌شان می‌باشد. استفاده از سرویس‌های ذخیره‌ی ابری نیز برای حجم اطلاعات کمتر بسیار توصیه می‌گردد. شرکت ریکاوری هارد آتوپیا علاوه بر خدمت‌رسانی در حوزه‌ی بازیابی اطلاعات پاک شده و بازیابی اطلاعات از دست رفته،در زمینه‌ی ارائه‌ی مشاوره و راه‌کارهای حفظ و نگهداری داده و پشتیبان‌‌گیری منظم و خودکار از اطلاعات نیز به کاربران خود، خدمات لازم را ارائه می‌کند.

خبر خوب این است که شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه ایرادات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری که منجر به از دست رفتن اطلاعات شما شده‌اند با تماس با متخصصین شرکت معتبر بازیابی اطلاعات آتوپیا از مشاوره‌ی رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید.

شرکت ریکاوری هارد معتبر

فرایند ریکاوری هارد در مرکز بازیابی اطلاعات آتوپیا

فرایند بازیابی اطلاعات در شرکت ریکاوری هارد آتوپیا به سه مرحله‌ی اصلی تقسیم می‌شود:

تشخیص نوع خرابی
مرحله اول
  • بعد از اینکه ما توضیحات شما را درباره ی هارد یا رسانه‌ی ذخیره‌سازی آسیب دیده شنیدیم، آن‌ را با نرم افزار و ابزار تخصصی توسط متخصصان مجرب مجموعه، مورد بررسی قرار می‌دهیم. در این مرحله شرکت آتوپیا علت از بین رفتن داده‌ها و میزان خسارت را مشخص می‌کند .
بازیابی اطلاعات
مرحله سوم
  • اگر انتخاب شما، بازیابی اطلاعات توسط شرکت آتوپیا باشد، متخصصین مجرب آتوپیا، بلافاصله شروع به بازیابی اطلاعات شما خواهند نمود. مدت زمان انجام کار شما بسته به شدت آسیب و نوع خسارت متفاوت خواهد بود. در پایان ما اطلاعات را بر روی یک هارد جداگانه به شما تحویل خواهیم داد.

برای انتخاب یک شرکت ریکاوری هارد دیسک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام انتخاب یک مرکز معتبر برای ریکاوری اطلاعات، به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در هنگام بروز خرابی، در قدم اول، باید یک مرکز بازیابی اطلاعات توانمند و مطمئن پیدا کنید. امروزه، با یک جستجوی ساده در گوگل، صدها مرکز بازیابی اطلاعات به شما نمایش داده می‌شود، اما انتخاب مرکز مناسب برای این کار، خود نوعی چالش به حساب می‌آید، زیرا انتخاب بهترین گزینه، کار بسیار دشواری است.

۱- تخصص و مهارت و مجوزهای شرکت ریکاوری هارد

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تعداد محدودی از افراد فعال در این حوزه، متخصص واقعی هستند. اطلاعاتی که از دست داده‌اید، حتما اهمیت و ارزش بسیار بالایی برای شما دارد که اقدام به بازیابی آن‌ها نموده‌اید. پس، هرگز دستگاه ذخیره سازی اطلاعات خود را به دست افراد مبتدی و غیرحرفه‌ای نسپارید تا شانس بازیابی اطلاعات خود را برای همیشه از دست ندهید.

شرکت ریکاوری هارد معتبر

۲- سابقه درخشان و نقد و نظرات مشتریان

حتما قبل از مراجعه به یک مرکز بازیابی اطلاعات، درباره شرکت موردنظر تحقیق کنید و دیدگاه کاربران در گوگل یا فضاهای مجازی را بررسی کنید و ببینید که آیا از خدماتی که از مجموعه مورد نظر شما دریافت کرده‌اند، رضایت کامل دارند یا خیر. در قدم بعدی، میزان شهرت شرکت بازیابی اطلاعات را بسنجید و ببینید که تا چه حد دارای سابقه کار با شرکت‌های معتبر و ادارات را دارند. مراکزی که سابقه درخشانی در بازیابی اطلاعات ادارات و شرکت های معتبر دارند، بی شک قابلیت های بالایی در بازیابی اطلاعات دارند.

۳- قابلیت‌ها، ابزارها و امکانات موجود برای بازیابی اطلاعات

هنگامی که یک هارد‌دیسک مشکل سخت‌افزاری حاد داشته باشد که لازم است درب آن برای بررسی دقیق‌تر باز شود، باید به یک شرکت ریکاوری هارد برای اطلاعات خود مراجعه کنید که امکانات لازم برای انجام این کار را داشته باشد. از آنجا که هارد‌دیسک‌ها و انواع رسانه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات،دارای ساختار مهندسی بسیار حساسی هستند، باز کردن آن‌ها نیازمند مهارت، دقت و ابزارهای ویژه ای است که هر شرکتی به آن‌ها مجهز نیست. هنگامی که هاردی باز می‌شود، قرار گرفتن کوچکترین ذره غبار، می‌تواند باعث آسیب بر روی سطح پلتر هارد دیسک شود و حجم قابل توجهی از اطلاعات شما را از بین ببرد. اگر شرکتی بیان می‌کند که هارد‌دیسک، مشکل سخت افزاری دارد ولی ابزار لازم برای انجام این کار را ندارد، حتما از انجام کار در این مرکز خودداری نمایید.

کلین‌ روم (اتاق تمیز) موجود در شرکت آتوپیا با گواهی کلاس جهانی IS-5 در کنار دانش فنی و تجربه‌ی متخصصان و مهندسان مجرب به تیم ما این امکان را داده است تا خدماتی با به صرفه‌ترین قیمت، کارآمدترین بازدهی و بهترین کیفیت ممکن را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

۴- امنیت اطلاعات بازیابی شده

مهم‌ترین ویژگی یک مرکز بازیابی اطلاعات، حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات مشتریان است. اطلاعات شخصی و سازمانی خود را می‌توانید با خیالی راحت و آسوده به ما بسپارید. مرکز بازیابی اطلاعات آتوپیا به حفظ امنیت اطلاعات مشتریان اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و با رعایت استانداردهای امنیتی، محرمانه ماندن اطلاعات مشتریان خود را تضمین می‌کند.

۵- شفافیت مراحل بازیابی اطلاعات و میزان هزینه‌ها

یک شرکت بازیابی اطلاعات خوب، باید بتواند در مورد جزئیات سرویس و خدمتی که ارائه می‌دهد، با مشتریان صحبت کند. یک شرکت بازیابی اطلاعات، باید بعد از بررسی‌های اولیه به عمل آمده، روش‌های پیش رو برای بازیابی اطلاعات را به مشتریان بیان کند و میزان موفقیت هر روش و همینطور هزینه را بیان کند. میزان هزینه‌های لازم برای انجام کار باید از ابتدای کار به طور کامل مشخص باشد تا مشتری بتواند تصمیم گیری کند. ما در مرکز بازیابی اطلاعات آتوپیا، جزئیات روشی که بیشترین میزان موفقیت و در عین حال، هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد را به صراحت به مشتری بیان می‌کنیم. کاربر مختار است که بعد از بررسی‌های به عمل آمده، تصمیم گیری کند.

در مرکز بازیابی اطلاعات آتوپیا، این اطمینان را به کاربران می‌دهیم که هزینه آنالیز اولیه رایگان می‌باشد. پس با خیال راحت دستگاه و اطلاعات خود را به کارشناسان ما بسپارید تا عمق فاجعه را بررسی کنیم و نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

آنالیز رایگان هارد در مرکز آتوپیا
شرکت ریکاوری هارد آتوپیا

نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که گاهی کاربران اطلاعات خود را فدای هزینه می‌کنند و دستگاه خود را به مراکزی می‌سپارند که هزینه کمتری را دریافت می‌کنند و در مقابل شانس بازیابی اطلاعات را برای همیشه از بین می‌برند. اگر اطلاعات شما اهمیت بالایی دارد، در انتخاب شرکت ریکاوری هارد نهایت دقت را به خرج دهید.

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک