جدیدترین مقالات

مقالات
۰

آیا نگران هستید که سیستم شما آلوده شده باشد؟ در اینجا قصد داریم به معرفی بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار ۲۰۲۰ بپردازیم که به شما کمک می‌کند تا از شر بدافزارها راحت شوید و بتوانید هارد خود را تمیز کنید.

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار 2020

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار ۲۰۲۰

از دیدگاه امنیت سایبری، شرایط همه‌گیر ایجاد شده، فرصت‌های مناسب بسیاری را برای بدافزار نویسان فراهم کرده‌است. از زمانی که دوران قرنطینه شروع شد و کارمندان بیشتر به صورت دورکار فعالیت می‌کنند، حملات بدافزارها و باج افزارها افزایش یافته و شرکت‌ها آسیب‌پذیرتر شده‌اند. به گفته منبع ITPro، گزارش‌های بسیاری مبنی بر دردسترس قرار دادن ابزارهای بدافزار بیشتر در دارک وب در هنگام شیوع همه‌گیر، وجود دارد. در ماه سپتامبر، کسپراسکای به کاربران اندروید هشدار داد که سورس کد کامل بدافزار بانکی Cerberus پس از لو رفتن توسط یکی از توسعه‌دهندگان آن، به‌صورت آنلاین منتشر شده‌است.
دور نگه‌داشتن مجرمان اینترنتی کار دشواری است، اما ابزارهایی برای محافظت از لپ تاپ یا تلفن هوشمند و تمیز نگه داشتن آن‌ها وجود دارد.

انواع بدافزارها و اهداف آن‌ها

بدافزارها در انواع مختلفی ظاهر می‌شوند: از ویروس‌ها گرفته تا باج افزارها. هرکدام از آن‌ها تأثیرات متفاوتی دارند. اما هدف نهایی آن‌ها، ایجاد هرچه بیشتر آسیب است. بنابراین جلوگیری از آن یا حذف سریع آن امری حیاتی است.

روش‌های دسترسی بدافزارها

روش دسترسی بدافزار به سیستم نیز، متنوع است. یکی از رایج‌ترین این راه‌ها، پیوست‌های مخرب ایمیل است. اما می‌تواند از طریق یک درایو USB و یا حتی از طریق به‌روزرسانی نرم افزار ربوده شده نیز بارگذاری شود. غالبا، یک قربانی متوجه نمی‌شود که توسط بدافزار مورد حمله قرار گرفته است، تا اینکه خیلی دیر می‌شود. در سال ۲۰۱۹، یک کارمند در ایستگاه پلیس ایمیلی محتوی یک فایل پیوست مخرب را باز کرد. که این عمل منجر به خاموش شدن کل شهر شد. مقامات برای پایان دادن به این حمله، مبلغ موردنظر هکرها را پرداخت کردند. نوع بدافزار و مسیر آن بر روی سیستم شما، هرچه که باشد، چیزی نیست که شما بخواهید روی سیستم شما بماند. بنابراین بهترین اقدام، حذف آن است. خوشبختانه، تعدادی ابزار حذف بدافزار وجود دارد که بعضی از آن‌ها رایگان هستند. اگرچه برخی از آن‌ها نیز برای به‌روزرسانی، نیازمند پرداخت پول هستند.

ابزارهای رایگان حذف بدافزار

  • Malwarebytes Anti-Malware

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار 2020

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار ۲۰۲۰

Malwarebytes یکی از معروف‌ترین ابزارهای حذف بدافزار است که برای دلایل خوبی به این شهرت دست یافته‌است. این ابزار قادر است تعداد زیادی از انواع بدافزار را از بین ببرد. حتی آن‌هایی که دیگر نرم افزارها، قادر به تشخیص آن ها نیستند. این ابزار از طریق اسکن real-time، تمام سیستم شما را اسکن می‌کند و تمام عوامل مخرب را به طور خودکار شناسایی می‌کند. بنابراین، یک ابزار فوق العاده است. استفاده از ابزار Malwarebytes Anti-Maleware کاملا رایگان است. با این حال، تکنولوژی chameleon و محافظت real-time که شامل اسکن ریشه‌ای عمیق و ابزارهایی برای مسدود کردن وب‌سایت‌های مخرب است، فقط در ۱۴ روز اول کار خواهند کرد. برای فعال‌سازی قابلیت‌های premium و ارتقای این ابزار، سالانه ۱۹.۹۵ دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

  • AVG AntiVirus Free

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار 2020

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار ۲۰۲۰

آنتی ویروس AVG، شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی real-time، اسکن بدافزار و مشکلات عملکردی می‌شود و حتی دانلود فایل‌های مخرب را قبل از رسیدن به سیستم شما متوقف می‌کند. همچنین یک طراحی کاملا جدید و ساده دارد که به شما نشان می‌دهد چگونه از سیستم شما محافظت می‌کند. درحالی‌که سرعت کامپیوتر شما ذره‌ای کم نمی‌شود.
اگر نسخه کامل این ابزار را می‌خواهید که دارای ویژگی‌های بیشتری برای یافتن انواع مختلف بدافزارها و از بین بردن آن‌ها می‌شود، یک نسخه پولی Pro نیز دارد که شامل محافظت بارگیری قوی‌تر، رمزگذاری داده‌ها و فایروال می شود. و این نسخه در سال، ۵۰ پوند برای شما هزینه خواهد داشت.

  • BitDefender Antivirus Free Edition

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار 2020

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار ۲۰۲۰

بهترین نکته‌ای که در رابطه با این ابزار رایگان حذف بدافزار BitDefender وجود دارد، این است که این ابزار بدون تبلیغات است. شما را با اعلان‌های متعدد آزار نمی‌دهد. نصب آن آسان است و کاملا بی صدا در پس‌زمینه اجرا می‌شود. این نرم افزار، مجهز به فناوری BitDefender’s B-Have می‌باشد. به کمک این قابلیت، به دنبال اپلیکیشن‌هایی می‌گردد که شبیه خودشان رفتار نمی‌کنند. همچنین شامل شناسایی بدافزار و جاسوس افزارهایی می‌باشد که موارد مخرب نادر را نیز شناسایی می‌کند و هربار که کامپیوتر خود را راه‌اندازی می‌کنید، اسکن بوت را انجام می‌دهد. با توجه به تمام مواردی که گفته شد، این ابزار رایگان، درگروه ابزارهای موردعلاقه ما می‌باشد.

  • Microsoft Malicious Software Removal Tool

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار 2020

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار ۲۰۲۰

Microsoft Malicious Software Removal Tool یک ابزار ضد بدافزار است که کامپیوترهای دارای ویندوز ۱۰ ، ویندوز ۸ و اکثر نسخه‌های دیگر ویندوز را برای یافتن بدافزارهای خاص جستجو می‌کند.
دانلود آن کاملاً رایگان است و هنگامی که مراحل شناسایی و حذف بدافزار به پایان رسید، گزارشی از نتیجه را نمایش می‌دهد. از جمله اینکه، در صورت وجود، چه نوع بدافزاری شناسایی و حذف شده است.
این ابزار، یک ضد بدافزار ساده برای کامپیوتر است.

  • Panda Free Antivirus

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار 2020

بهترین ابزارهای رایگان حذف بدافزار ۲۰۲۰

اگر به دنبال یک نرم افزار ضد بدافزار سبک هستید، Panda Free Antivirus یکی از آن‌هاست. این سیستم، مبتنی بر ابر است. به این معنی که تمام کارهای سنگین بر روی سرورهای Panda انجام می‌شود و از حافظه کامپیوتر شخصی شما بیشتر برای انجام کارهایی با تقاضای بیشتر استفاده می‌شود. نصب و استفاده از این ابزار آسان است. نرم افزار حذف بدافزار Panda شامل اسکن Wi-Fi، مدیریت رمز عبور، رمزگذاری و … است. اما از همه مهم‌تر، ارائه محافظت real-time است و هیچ پیام خسته کننده‌ای درباره به‌روزرسانی نمی‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک