جدیدترین مقالات

مقالات
۰

قیمت اولین SSDهای PCle 4.0 NVMe کمتر از ۱۵۰ دلار خواهد بود. وسترن دیجیتال روز پنجشنبه، سه دیوایس ذخیره‌سازی جدید از مجموعه محصولات WD_Black خود برای گیمرها معرفی کرد که این مجموعه شامل اولین درایو حالت جامد PCIe 4.0 NVMe نیز می‌باشد. در ادامه قصد داریم به معرفی سه SSD جدید وسترن دیجیتال بپردازیم. درایو SN850 به اندازه کافی سریع هست تا نیاز کاربران خواهان سرعت را برآورده کند.

معرفی سه SSD جدید وسترن دیجیتال

معرفی سه SSD جدید وسترن دیجیتال

WD-Black SN850 NVMe SSD

درایو SSD مدل WD-Black SN850 NVMe، یک دیوایس ذخیره‌سازی M.2 2280 است که سرعت خواندن متوالی در مدل ۱ ترابایتی برابر ۷,۰۰۰MB/s و سرعت نوشتن متوالی برابر ۵,۳۰۰MB/s است. این درایو SSD، در ظرفیت‌های ۵۰۰TB، ۱TB و ۲TB هم با هیت سینک از پیش نصب شده و هم بدون آن ارائه خواهد شد.

WD-Black SN850 NVMe SSD

WD-Black SN850 NVMe SSD

به گفته وسترن دیجیتال، نوع هیت‌سینک برای کامپیوترهای رومیزی در نظر گرفته شده است و هدف از تعبیه آن، این است که از افزایش فشار حرارتی در هنگام افزایش عملکرد جلوگیری کند. به طور طبیعی، این مدل شامل نور RGB نیز خواهد بود. مدل ساده آن، در محیط‌های مختلفی از جمله درگاه ذخیره‌سازی PlayStation 5 می‌تواند مفید باشد. هر دو حالت این درایو، با پنج سال ضمانت پشتیبانی ارائه می‌شود.

نسخه‌های بدون هیت‌سینک WD_Black SN850 NVMe SSD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت تا پایان ماه اکتبر با قیمت ۱۴۹,۹۹ دلار دردسترس خواهد بود. کمپانی وسترن دیجیتال همچنین افزود: مدل‌هایی که دارای هیت‌سینک هستند، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ ارائه می‌شوند.

AN1500 NVMe SSD

دومین دیوایس ذخیره‌سازی که وسترن دیجیتال معرفی کرده است، SSD AN1500 NVMe است. این درایو، یک قطعه PCIe Gen3 x8 است و طوری طراحی شده است که با استفاده از دو SSD داخلی در RAID0 کار می‌کند و به ترتیب سرعت خواندن و نوشتن حداکثر ۶,۵۰۰ مگابایت‌برثانیه و ۴,۱۰۰ مگابایت‌برثانیه را ارائه می‌دهد. این درایو در ظرفیت‌های ۱ ترابایت، ۲ ترابایتی و ۴ ترابایتی دردسترس است و قیمت آن از ۲۹۹.۹۹ دلار شروع می‌شود.

AN1500 NVMe SSD

AN1500 NVMe SSD

WD_Black D50 Game Dock NVMe SSD

مدل سوم معرفی شده، WD_Black D50 Game Dock NVMe SSD، یک game dock با اتصال Thunderbolt 3 است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به یک base stataion متصل شوند و از یک سری لوازم جانبی، تماما از طریق یک کابل استفاده کنند.

WD_Black D50 Game Dock NVMe SSD

WD_Black D50 Game Dock NVMe SSD

همچنین وسترن دیجیتال شامل فضای ذخیره‌سازی یکپارچه، ۱ یا ۲ترابایت حافظه فلش سریع می‌شود. اکنون با قیمت ۴۹۹,۹۹ دلار می‌توان پیش سفارش ثبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
درخواست پشتیبانی

درخواست کمک